Την άμεση παρέμβαση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών προκάλεσε η δημόσια καταγγελία του μέλους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, Ηλία Τρευλού, ο οποίος ανέφερε ότι μέρος της διαδρομής του προαστιακού σιδηρόδρομου από τον σταθμό «Δουκίσσης Πλακεντίας» μέχρι το Αεροδρόμιο, διαδρομή που εξυπηρετεί χιλιάδες πολίτες καθημερινώς ελέω της πρόσβασης στο «Ελ. Βενιζέλος», δεν διαθέτει επαρκή σηματοδότηση.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την κατεπείγουσα παραγγελία του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, Αντώνη Ελευθεριάνου, ο εισαγγελέας Πρωτοδικών Νίκος Στεφανάτος, που ανέλαβε τη διενέργεια της έρευνας, θα καλέσει άμεσα προς εξέταση τον εκπρόσωπο των εργαζομένων, ώστε να εξειδικεύσει την καταγγελία του και θα ζητήσει έγγραφα και στοιχεία από την εταιρεία που έχει την ευθύνη λειτουργίας του Προαστιακού, προκειμένου να μελετήσει και να διαπιστωθεί εάν ισχύουν όλα όσα ειπώθηκαν και καταγγέλλονται και τα οποία συνδέονται άμεσα με την ασφάλεια των πολιτών.
Στο πλαίσιο της ποινικής προκαταρκτικής εξέτασης, θα ερευνηθεί αν και από ποια πρόσωπα έχει ενδεχομένως διαπραχθεί το αδίκημα των επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς.
Υπενθυμίζεται ότι το βράδυ της Τετάρτης, ο Νίκος Χατζηνικολάου στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Πρόσωπο με Πρόσωπο», με θέμα τα λάθη και τις παραλείψεις που οδήγησαν στο τραγικό και πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, προχώρησε στην αποκάλυψη σχετικά με το σύστημα σηματοδότησης στο τμήμα του Προαστιακού «Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο».
«Σύστημα σηματοδότησης δεν υπάρχει ούτε στο κομμάτι «Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο», που χρησιμοποιεί ο Προαστιακός και η εταιρεία Hellenic Train, καθώς και το Μετρό. Και ο άνθρωπος που μου το λέει είναι υψηλά ιστάμενος στον χώρο. Είναι δυνατόν αυτό; Δηλαδή μπορεί να δούμε να συμβαίνει ένα ανάλογο δυστύχημα σε αυτό το τμήμα; Στην πορεία από τη Δουκίσσης Πλακεντίας στο Αεροδρόμιο;» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Νίκος Χατζηνικολάου.
Σήμερα το πρωί, στην εκπομπή «Ανοιχτή Επικοινωνία» του τηλεοπτικού σταθμού OPEN, ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, επιβεβαίωσε τη συγκεκριμένη πληροφορία.
«Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτό. Ακόμη και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι, ακριβώς επειδή χθες έγιναν πολλές αναφορές με όλες αυτές τις απίστευτες παραλείψεις και τα κενά που υπάρχουν, δεν λύνεται το πρόβλημα. Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με 4-5 χιλιόμετρα. Πρέπει να είναι στο σύνολό του, σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο Κέντρο Ελέγχου συνολική εικόνα πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία», σημείωσε ο κ. Τρευλός.