Ο πρωθυπουργός βρέθηκε στο Κορωπί για να επιθεωρήσει τα νέα λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που ξεκινούν τις διαδρομές τους – 950 νέα λεωφορεία στην Αττική έως το καλοκαίρι του 2025
Επίσκεψη στο αμαξοστάσιο της Ο.ΣΥ. Α.Ε., στις εγκαταστάσεις που εδρεύουν στο Κορωπί, πραγματοποίησε το πρωί της Δευτέρας (26/8) ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο πρωθυπουργός επιθεώρησε το στόλο των νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, που ξεκινούν τις διαδρομές τους στην Ανατολική Αττική.
Ειδικότερα, ξεκίνησαν δρομολόγια σε περιοχές της Ανατολικής Αττικής τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία από τα συνολικά 211, τα οποία στην πλήρη ανάπτυξή τους θα εξυπηρετούν 63 περιαστικές γραμμές της Αττικής. Ο κ. Μητσοτάκης ενημερώθηκε από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα και τον υφυπουργό Βασίλη Οικονόμου για το χρονοδιάγραμμα ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής με συνολικά 950 καινούργια, σύγχρονα, απολύτως προσβάσιμα σε ΑμεΑ λεωφορεία έως το καλοκαίρι του 2025, για την πύκνωση των δρομολογίων και την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών στους πολίτες.
Σταδιακά μέσα στον επόμενο μήνα (Σεπτέμβριος) θα δρομολογηθούν επιπλέον 66 νέα οχήματα, καλύπτοντας συνολικά 25 γραμμές οι οποίες εξυπηρετούν τους εξής Δήμους: Κρωπίας, Μαρκόπουλου, Παιανίας, Παλλήνης, Ραφήνας-Πικερμίου, Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, Γλυφάδας, Ελληνικού-Αργυρούπολης, Πεντέλης, Χαλανδρίου, Αγίας Παρασκευής.
Παράλληλα, συνεχίζεται η προμήθεια και των υπόλοιπων νέων λεωφορείων, που σταδιακά θα ξεκινήσουν το προσεχές διάστημα να εκτελούν δρομολόγια στις υπόλοιπες 38 περιαστικές γραμμές της Αττικής. Συγκεκριμένα, πρόκειται για λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν τους εξής Δήμους: Αγίας Βαρβάρας, Αγίων Αναργύρων-Καματερού, Αιγάλεω, Ασπροπύργου, Αχαρνών, Ελευσίνας, Ιλίου, Φυλής, Μάνδρας, Χαϊδαρίου, Μεταμόρφωσης, Νέας Ιωνίας, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Κηφισιάς, Διονύσου, Ωρωπού.
«Σήμερα βλέπετε τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία που ήδη έχουν βγει σε δρόμους της Ανατολικής Αττικής. Πρόκειται για ένα μικρό τμήμα από μια μεγάλη προσπάθεια η οποία τελικά θα έχει ως αποτέλεσμα το καλοκαίρι του 2025 να έχουμε στην Αττική 950 νέα λεωφορεία σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, απολύτως προσβάσιμα σε ΑμεΑ, με κλιματισμό τα οποία αναβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών», ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στην ΕΡΤ και την εκπομπή «Συνδέσεις» και τον δημοσιογράφο Κώστα Παπαχλιμίντζο.
Ο πρωθυπουργός ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι έχει δρομολογηθεί μια πολύ μεγάλη προσπάθεια ανανέωσης αστικών και περιαστικών λεωφορείων στην Αττική, υπογραμμίζοντας πως η κυβέρνηση αυτή έχει επενδύσει συστηματικά στα ΜΜΜ και πρόσθεσε «πιστεύω ότι τους επόμενους μήνες οι συμπολίτες μας στην Αττική θα αρχίσουν να βλέπουν μια αισθητή διαφορά στην ποιότητα των παρεχόμενων μεταφορικών υπηρεσιών».
«Μιλάμε πολλές φορές για τα ζητήματα που αφορούν το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Λεκανοπεδίου, η γρηγορότερη και πιο αποτελεσματική επένδυση στα ΜΜΜ αφορά στα λεωφορεία και φυσικά όχι μόνο στην αντικατάσταση των λεωφορείων όπως σας είπα αλλά στη μεγαλύτερη συχνότητα, στη σωστή επιτήρηση των λεωφορειολωρίδων έτσι ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες που παίρνουν τα λεωφορεία ότι θα φτάσουν στην ώρα τους στον προορισμό τους. Όλα αυτά συγκροτούν ένα συνολικό σχέδιο παρεμβάσεων στα ΜΜΜ του Λεκανοπεδίου που όπως βλέπετε η κυβέρνηση αυτή υλοποιεί βήμα – βήμα», σημείωσε ακόμα ο κ. Μητσοτάκης.
Ειδικότερα, για το κυκλοφοριακό στην Αττική ο πρωθυπουργός είπε ότι «μαγικές λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν υπάρχουν και ούτε μπορούν να δημιουργηθούν από το πουθενά καινούργιες οδικές αρτηρίες. Οι συνολικές υποδομές του Λεκανοπεδίου και η ενίσχυσή τους είναι κάτι το οποίο μελετάται, αλλά χρειάζεται βάθος χρόνου προκειμένου να υλοποιηθεί. Επιμένω πάρα πολύ, όπως σας είπα, στα ποιοτικά, σύγχρονα και ασφαλή λεωφορεία, αλλά και στη σωστή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, έτσι ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες ότι υπάρχει πραγματική εναλλακτική για το αυτοκίνητο».
Τέλος, ο κ. Μητσοτάκης δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη μεγαλύτερη δημόσια επένδυση η οποία γίνεται σήμερα στη χώρα μας, που δεν είναι άλλη από τη Γραμμή 4 του Μετρό. «Όπως γνωρίζετε οι δύο μετροπόντικες ήδη έχουν τοποθετηθεί. Η διάρρηξη της σήραγγας θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2026, αλλά προφανώς μετά απομένει και η κατασκευή των πολλών σταθμών. Ένα εξαιρετικά σύνθετο και δύσκολο έργο, το οποίο όταν όμως ολοκληρωθεί θα αλλάξει δραστικά την εικόνα του Λεκανοπεδίου. Διότι όλοι γνωρίζουμε τις ευεργετικές επιπτώσεις που το μέτρο έχει ως προς την βελτίωση της ποιότητας των μεταφορών στο Λεκανοπέδιο», ανέφερε ο πρωθυπουργός.