Στον ορισμό των νέων αντιδημάρχων, με θητεία από την 1 Ιανουαρίου 2024 έως και την 31η Δεκεμβρίου 2024 προχώρησε με απόφαση του ο νέος δήμαρχος Ασπροπύργου, Γιάννης Ηλίας.
Η σχετική απόφαση αναρτήθηκε στη Διαύγεια.
Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε, έμμισθοι αντιδήμαρχοι Ασπροπύργου -με θητεία εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου από τις 01.01.2024 έως 31.12.2024- μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες, ορίζονται οι εξής:
1. Αντιδήμαρχος Οικονομικού – Διοικητικού – ΚΕΠ και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης: Δημήτρης Νερούτσος
Μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες για τα θέματα ευθύνης της Διεύθυνσης των Οικονομικών Υπηρεσιών, των Διοικητικών Υπηρεσιών καθώς και του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου όπως περιγράφονται παρακάτω:
– Την υπογραφή όλων των εντολών, πληρωμής τιμολογίων που αφορούν την παγία προκαταβολή.
– Τις βεβαιώσεις καλής εκτέλεσης, από Γραφείο Δημάρχου, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4412/2016 για Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (Προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ΕΕ & 2014/25/ΕΕ)».
– Την επίβλεψη του προϋπολογισμού του λογιστηρίου.
– Την επίβλεψη των προμηθειών και της αποθήκης.
– Την επίβλεψη πάσης φύσεως εσόδων και εξόδων του Δήμου.
– Την ευθύνη για την καταγραφή και την διασφάλιση της περιουσίας του Δήμου.
– Τη λειτουργία των λαϊκών αγορών.
– Τη λειτουργία της οικονομικής διαχείρισης του νεκροταφείου.
– Την επίβλεψη λειτουργίας του ΚΕΠ.
– Την υπογραφή αποφάσεων μεταδημοτεύσεως, εγγράφων, διορθώσεων, συμπληρώσεων Δημοτολογίων, Μητρώων Αρρένων, Στρατολογικών Καταστάσεων και Πολιτογραφήσεων.
– Τις αρμοδιότητες για τα θέματα ευθύνης του Τμήματος Μηχανογράφησης, την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης προς τους δημότες και την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων αυτής.
– Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Επιπρόσθετα, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
2. Αντιδήμαρχος Πολεοδομίας: Αβραάμ Κωνσταντινίδης
Μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες για τα θέματα ευθύνης της ΥΔΟΜ όπως περιγράφονται παρακάτω:
– Την έκδοση οικοδομικών αδειών.
– Την έγκριση πολεοδομικών εφαρμογών.
– Τον έλεγχο κατασκευών.
Επιπρόσθετα, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
3. Αντιδήμαρχος Αθλητισμού: Ιωσήφ Παροτσίδης
Μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες για την εποπτεία των υπηρεσιών που αφορούν στην Αθλητική Πολιτική, τα Προγράμματα Αθλητικής Ανάπτυξης και την υλοποίηση των συναφών δράσεων του Δήμου, καθώς και την εποπτεία των κτιριακών αθλητικών υποδομών. Επιπρόσθετα, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
4. Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Υπηρεσίας: Ελένη Μαυράκη-Τσίγκου
Μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες για τα θέματα Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου, των Προγραμμάτων Ισότητας των Φύλων, Κοινωνικής Πρόνοιας και Αλληλεγγύης, της Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου, του προγράμματος Βοήθεια στο Σπίτι καθώς και η ευθύνη των κοινωνικών δομών που λειτουργούν στα όρια του Δήμου καθώς και των προγραμμάτων και των πολιτικών Δημόσιας Υγείας. Επιπρόσθετα, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
5. Αντιδήμαρχος Βρεφονηπιακών & Παιδικών Σταθμών: Μαρία Ατματσίδου
Μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες για τα θέματα εύρυθμης λειτουργίας των Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών του Δήμου, των ΚΔΑΠ καθώς και των κτηριακών τους υποδομών. Επιπρόσθετα, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
6. Αντιδήμαρχος Πολιτισμού: Μαρία Καλλιέρη-Καψάλα
Μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες για την εποπτεία των υπηρεσιών που αφορούν στην Πολιτιστική Πολιτική, τα Προγράμματα Πολιτισμού και την υλοποίηση των συναφών δράσεων του Δήμου, καθώς και την εποπτεία των κτιριακών πολιτιστικών υποδομών. Επιπρόσθετα, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
7. Αντιδήμαρχος Ενεργειακής Απόδοσης και Αειφόρου Ανάπτυξης: Κωνσταντίνος Χιονίδης
Μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες όπως περιγράφονται παρακάτω:
– Τις συντηρήσεις και επισκευές των σχολικών μονάδων.
– Την επίβλεψη και συντήρηση του ηλεκτροφωτισμού των οδών και των κοινοχρήστων χώρων.
– Την υλοποίηση των Προγραμμάτων Δενδροφυτεύσεων.
– Την υλοποίηση των Προγραμμάτων Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ανάπτυξης.
– Την οργάνωση, διοίκηση και προγραμματισμό των συνεργείων αυτεπιστασίας του Δήμου.
– Την ευθύνη της διαχείρισης των αδέσποτων ζώων.
Επιπρόσθετα, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
8. Αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας & Πολιτικής Προστασίας & Περιβάλλοντος: Μάρκος Μάμας
Μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες για τα θέματα:
– Της λειτουργίας της Δημοτικής Αστυνομίας.
– Της οργάνωσης και λειτουργίας της Πολιτικής Προστασίας (περιλαμβάνεται και η μέριμνα για τις μελέτες αυτής και για τη συμμετοχή στα αρμόδια όργανα).
– Την οργάνωση, διοίκηση και λειτουργία του Γραφείου Περιβάλλοντος.
– Την ευθύνη των δράσεων που αποσκοπούν στην προώθηση προγραμμάτων με σκοπό την εξοικονόμηση ενέργειας στα Δημοτικά κτήρια και γενικά στον Δήμο.
Επιπρόσθετα, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
Τον ορισμό άμισθων Αντιδημάρχων του Δήμου Ασπροπύργου, με θητεία εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου από τις 01.01.2024 έως 31.12.2024, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες, ως εξής:
9. Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Πρασίνου: Γιάννης Κατσαρός
Μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες για την εποπτεία των υπηρεσιών:
– Την οργάνωση, τη διοίκηση, και τον προγραμματισμό για τα θέματα και τις εργασίες που αφορούν την αποκομιδή των Απορριμμάτων.
– Την οργάνωση, τη διοίκηση και τον προγραμματισμό για τα θέματα και τις εργασίες που αφορούν την ανακύκλωση κάθε είδους υλικών.
– Τη διαχείριση και συντήρηση των οχημάτων και του Μηχανολογικού Εξοπλισμού της Υπηρεσίας.
– Τη φροντίδα για το Αστικό και Περιαστικό Πράσινο της πόλης.
– Τη συντήρηση του Πρασίνου.
– Την επίβλεψη, οργάνωση και συντήρηση της υλικοτεχνικής υποδομής του Πρασίνου.
Επιπρόσθετα, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
10. Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών: Κωνσταντίνος Μυλωνάς
Μεταβιβάζονται οι αρμοδιότητες για τα θέματα ευθύνης των Τεχνικών Υπηρεσιών, που αφορούν:
– Τα τεχνικά έργα που αφορούν συντηρήσεις και επισκευές δημοτικών κτιρίων, υποδομών και κοινοχρήστων χώρων.
– Τον μηχανολογικό εξοπλισμό.
– Την επέκταση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού των οδών και των κοινόχρηστων χώρων.
– Τα ηλεκτρομηχανολογικά έργα.
– Τις σηματοδοτήσεις οδών.
– Τις αρμοδιότητες συγκοινωνιών και εγκαταστάσεων.
– Τις αρμοδιότητες επιχειρησιακού προγραμματισμού του Δήμου που αφορούν την ένταξή του σε χρηματοδοτούμενα και συγχρηματοδοτούμενα έργα.
Επιπρόσθετα, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα για την υπογραφή των εγγράφων που αφορούν στα παραπάνω θέματα.
Οι εντεταμένοι δημοτικοί σύμβουλοι
Επιπρόσθετα με την ίδια απόφαση ορίζονται οι δημοτικοί σύμβουλοι, ως εντεταλμένοι σύμβουλοι του Δήμου Ασπροπύργου με εξουσιοδότηση υπογραφής χωρίς αμοιβή οι κάτωθι:
Στον Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Φίλη Γεώργιο, την ευθύνη λειτουργίας της Σχολικής Επιτροπής και των θεμάτων Παιδείας.
Στον Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Κοναξή Αντώνιο, την ευθύνη λειτουργίας των ΚΑΠΗ του Δήμου.
Στον Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Γαβριλίδη Παύλο, τη ευθύνη δράσεων και προγραμμάτων που αφορούν την Νέα Γενιά.
Στην Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλο κ. Γκούμα-Πατέλα Μαρία, την ευθύνη λειτουργίας του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου.